Saturday 25 February 2012

ALLAH MAHA ADIL!

Posted by yanifahzi at 11:51
ehem3..happy nyer!!xthu npe ada rsa mcm nie..ahhahah..ktwa sorg2 lagi..dh la duk uma sorg,ktwa sorg2 cm org gila dh..kn bgus lau ary2 rsa cmnie,xd la stress sgt..aku tahu ALLAH S.W.T maha adil,maha mengetahui..setiap apa yg berlaku pda jalan hidup aku nie mst ada hikmahnya..ALLAH ambil ibu dari aku than bg nnek yang sangat baik,aku xtahu mcmna aku nk bals semua pengorbanan dia kt aku..apa yg aku nk dia akn usahakn untuk aku berjaya..ALLAH pishkan aku dgn fikry(my ex bf)  dari aku sbb ALLAH nk bg yg lbeh baik dari dia untuk jaga dn bimbing aku..so skrg aku tahu knpa ALLAH pisahkn kteorg..sbb ALLAH nk bg dia untuk aku..i'm happy now! aku harap semua nie akan kekal smp akhir ayat aku..amin...







ini lah dia kehidupan, sentiasa disayangi <3..lalalallalalalala~

0 comments:

Post a Comment

 

yanifahzi Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea